STEP IT Academy! Studiem din 1999. Educație computerizată de înaltă calitate pentru adulți și copii. Pregătim programatori, designeri și ingineri de rețea pentru o viitoare carieră în IT. Vă ajutăm să deprindeți abilități ce nu pot fi înlocuite de inteligența artificială. Pe lângă cunoștințele de profil, vă învățăm să elaborați proiecte reale, să rezolvați task-uri actuale lucrând în echipă dar și individual.

Your browser is out of date!

You are using an outdated browser Internet Explorer. This version of the browser does not support many modern technologies, that's why many pages of the website are not displayed correctly, and may not work some of functions . We recommend viewing the website using the latest versions of the browsers Google Chrome, Safari, Mozilla Firefox, Opera, Microsoft Edge

Vladislav Shirobokov

Huuuge Games: Senior VFX, Motion and Video designer, 2D/3D Animation

Absolventul cursului:

Design grafic

În ce organizație activați?

Senior VFX, Motion and Video designer, 2D/3D Animation în Huuuge Games

În prezent lucrez pentru compania poloneză Huuuge Games, care dezvoltă jocuri în funcție de Senior VFX, Motion & Video designer, 2D/3D Animation.

Pe baza echipei noastre, compania a deschis o reprezentanță în Kiev.

Anterior, am lucrat la compania IT ZEO Alliance ca Motion Designer și VFX, ca designer video pe New Channel și am participat la diferite proiecte freelance.

Ce sarcini îndepliniți?

La Huuuge Games, creez animații și efecte speciale pentru jocuri. De asemenea, dezvolt teasere și trailere pentru publicitate, și anume, editare, design, post-producție de videoclipuri de vânzare și imagine pentru jocul nostru.

Ce rol a jucat în viața ta STEP IT Academy?

Cu sprijinul profesorilor și al directorului filialei, am devenit finalist al competiției ImagineCup 2011 de la Microsoft, care a avut loc la New York, în nominalizarea „DIGITAL MEDIA”. În procesul de pregătire, am folosit ocazia de a mă dovedi într-un mediu competitiv. Academia a susținut cu fermitate inițiativa studenților. Pe lângă cupluri, am avut multe competiții interne în rândul studenților. Anual se ținea Campionatul Golden Byte, la care am participat și am câștigat premii.

Care este cel mai provocator și de succes proiect de care ești mândru?

Cel mai strălucitor și de succes proiect este jocul la care echipa noastră lucrează la Huuuge Games timp de un an. În 2020, va intra pe piața internațională, iar cele mai mari proiecte le-am avut în ZEO Alliance, companie care și-a creat propriile produse IT. Acolo am lucrat 3 ani la un proiect de amploare, unde am avut ocazia să-l implementez în domeniul dezvoltării jocurilor. Mai multe detalii pot fi găsite aici: https://www.linkedin.com/in/vladyslav-shyrobokov-designer/

Ce sfaturi le puteți da studenților care în prezent studiază la STEP IT Academy?

Nu te limita la ceea ce este dat la ore. Fii interesat de servicii, site-uri, platforme unde poți vizualiza o mulțime de material vizual pentru a cultiva gustul. Folosiți toate oportunitățile pe care Academia le oferă pentru implementare, participați la competiții, îndepliniți sarcini suplimentare - acest lucru vă va ajuta să vă evidențiați de alți solicitanți și să începeți o carieră ca designer.

Politica de confidențialitate